Preguntes freqüents
Producte
On es fabriquen les joies?
Tots els nostres productes estan dissenyats per nosaltres i creades amb les nostres pròpies mans al nostre taller a El Bruc, Barcelona, just sota les muntanyes de Montserrat.
Quins materials utilitza?
Totes les nostres peces són 100% Zirconia. Les cadenes, anelles, tancaments i altres elements són de Plata 925 o Plata 925 amb Bany d'Or de 18K.
Quina és la garantia Solka?
Tots els nostres articles tenen una garantia de 1 any a partir de la data de lliurament de la comanda. La garantia només s'aplicarà en aquells casos en què hi hagi un defecte de fabricació i el dany no hagi estat causat per un mal ús.
Per mantenir les seves joies en perfecte estat, visiteu la nostra Guia de Cura de Joies
Com puc netejar les meves joies?
Per netejar les nostres joies, recomanem utilitzar el nostre netejador de joies i fregar sobre la joia, perquè recuperi la brillantor inicial que pot perdre per la brutícia i en cas de les fornitures de metall en entrar en contacte amb el PH de la pell.
Puc dutxar-me o nedar amb els seus productes?
- Els nostres productes de Zirconia i Plata pura es poden utilitzar sota l'aigua sense cap problema.
- Els productes banyats en or o plata es poden mullar, però no recomanem banyar-los diàriament ja que es poden malmetre amb el temps en entrar en contacte amb el sabó o la pròpia aigua.
- No recomanem banyar-se al mar amb els nostres productes ja que la sal deteriora qualsevol tipus de joia.
* El bany de les joies no garanteix que durin per sempre, depenent de la quantitat de productes químics a què estiguin exposades, el pH de la pell i la suor que desprenguin.
Canvis i Devolucions
Puc sol·licitar un intercanvi?
Per descomptat! Sempre que no sigui un article fet a mida el pots canviar per un altre producte, una altra talla o un altre color de la mateixa categoria. Tens 14 dies des de la data de lliurament. Només recordeu enviar-nos el número de seguiment per verificar que la vostra comanda torni a nosaltres.
El cost de l'enviament de la devolució/canvi és a càrrec del remitent.
Puc sol·licitar un reemborsament?
Sí, té 14 dies per sol·licitar el reemborsament. Des del dia del lliurament sempre que el producte no hagi estat fet a mida per a vostè.
Com funciona el procés de devolució?
processarem això per a vostè el més aviat possible! Només has de seguir aquests senzills passos :)
1/ 📦 Embala la mercaderia que tornaràs a la caixa que t'enviem originalment. Si no, en una motxilla de mida adequada.
2/ 🏷 Afegeix el teu número de comanda en un lloc visible fora de la caixa.
3/ 🚚Envia el paquet a la teva oficina de correus local amb un transportista de la teva elecció a la següent adreça:
C/ Afores s/n, El Bruc, 08294, Barcelona, Espanya.
4/ 📃Si us plau, guarda el rebut de l'enviament i el número de seguiment perquè puguem fer un seguiment amb el transportista si es perd.
5) 📑Confirma la devolució de l'enviament per correu i adjunta una foto del comprovant d'enviament.
Quan rebem el seu paquet i comprovem els productes, procedirem a la seva sol·licitud de devolució."
Comandes, enviament i seguiment
On s'envia i quant de temps triga?
Ens comprometem a preparar totes les comandes rebudes a les 24-48h. Per a peces que es fabriquen individualment i per encàrrec, poden trigar fins a 10-14 dies laborables a produir-se al nostre propi taller a El Bruc, Barcelona, Espanya.
Realitzem enviaments a tothom. A continuació trobareu els detalls dels costos i tipus d'enviament corresponents a cada país.
En cas que vulgueu fer un canvi en l'adreça d'enviament una vegada que la comanda hagi estat enviada, haureu de posar-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible. El canvi de la direcció d'enviament tindrà un cost addicional segons la destinació.
Per a tots els enviaments a Espanya, l'empresa de missatgeria responsable de l'entrega i el transport de totes les nostres comandes és TIPSA.
Per a les comandes internacionals, l'empresa de missatgeria responsable de l'entrega i el transport de totes les nostres comandes és DHL & Celeritas.
Els enviaments a apartats de correus no seran possibles.
Quan hàgim enviat la teva comanda, rebràs un correu electrònic amb un enllaç per fer-ne el seguiment. En cas d'absència, el missatger es posarà en contacte amb vostè per acordar l'hora que millor s'adapti a les vostres preferències.
Espanya
Compres superiors a 50€ - Enviament gratuït
Compres inferiors a 50€ – des de 3,95€.
Termini de lliurament: Un cop preparada la comanda, el termini d'enviament és de 2/3 dies laborables.
Balears
Compres superiors a 100€ - ENVIAMENT GRATUÏT
Compres inferiors a 100€ – des de 7,95€.
Termini de lliurament: Un cop preparada la comanda, el termini d'enviament és de 4/5 dies hàbils. Per a enviaments a les Balears, el procés pot trigar fins a 24 hores addicionals.
Canàries i Portugal
Compres superiors a 100€ - ENVIAMENT GRATUÏT
Compres inferiors a 100€ – des de 8€.
Termini de lliurament: Un cop preparada la comanda, el termini d'enviament és de 4/5 dies hàbils. Per als enviaments a les Illes Balears, el procés pot trigar fins a 24 hores addicionals.
Unió Europea
Compres superiors a 100€ - ENVIAMENT GRATUÏT
Compres inferiors a 100€ – des de 5,95€.
Termini de lliurament: Un cop preparada la comanda, el termini d'enviament és de 4/5 dies laborables.
Estats Units i Canadà
Compres superiors a 100€ - ENVIAMENT GRATUÏT
Compres inferiors a 100€ – des de 12.95€.
Termini de lliurament: Un cop preparada la comanda, el termini és de 5-11 dies laborables depenent de la destinació. No Unió Europea( Resta del món*) Des de 12,95 €. Fora de la UE el termini d'enviament és de 5-11 dies hàbils depenent de la destinació. *Excepte Rússia
Com puc seguir la meva comanda?
Una vegada que la vostra comanda hagi estat enviada des del nostre taller, rebreu l'enllaç de seguiment per correu electrònic
Puc cancel·lar la meva comanda?
Preparem les comandes amb rapidesa, per la qual cosa no podem garantir que la vostra sol·licitud es processi a temps per fer el canvi. No obstant, poseu-vos en contacte amb info@solka.es, que farà tot el possible per atendre la vostra petició.
He fet una comanda però no he rebut un correu de confirmació
Cada vegada que feu una comanda al nostre lloc web, rebreu un correu electrònic de confirmació. Si no el rebeu, us recomanem que comproveu la vostra carpeta de correu no desitjat. Si no el trobes, posa't en contacte amb el nostre equip d'atenció al client a info@solka.es
Qui és responsable dels aranzels internacionals, l'IVA i les taxes duaneres?
Els clients que compren comandes fora de la Unió Europea, en alguns casos, poden comportar taxes de duanes i és la responsabilitat dels compradors a pagar per qualsevol importació, drets, IVA i taxes de duana que es poden aplicar per a l'enviament al seu país.
Ens disculpem per qualsevol inconvenient que això pugui causar
He rebut un producte equivocat, què hi puc fer?
Si estàs llegint això, ho sentim molt perquè vol dir que has rebut un producte equivocat. Però no et preocupis, posa't en contacte amb el nostre equip d'atenció al client per correu electrònic a info@solka.es oa través del xat a la nostra web, i ho solucionarem.
Contacte
Contacti'ns
Podeu escriure'ns un mail a info@solka.es o un whatsapp al +34 659 569 309 i us donarem una resposta al més aviat possible.
Per a consultes sobre la venda a l'engròs, col·laboracions i afiliacions poseu-vos en contacte amb nosaltres a: team@solka.es