Atenció al Client

Si preferiu parlar amb un ésser humà a la vida real, podeu contactar al nostre Equip d'Atenció al Client per correu electrònic a info@solka.es .

Com et podem ajudar?

Preguntes freqüents

Canvis i Devolucions

Puc sol·licitar un intercanvi?

Per descomptat! Sempre que no sigui un article fet a mida el pots canviar per un altre producte, una altra talla o un altre color de la mateixa categoria. Tens 14 dies des de la data de lliurament. Només recordeu enviar-nos el número de seguiment per verificar que la vostra comanda torni a nosaltres.

El cost de l'enviament de la devolució/canvi és a càrrec del remitent.

Puc sol·licitar un reemborsament?

Sí, té 14 dies per sol·licitar el reemborsament. Des del dia del lliurament sempre que el producte no hagi estat fet a mida per a vostè.

Com funciona el procés de devolució?

processarem això per a vostè el més aviat possible! Només has de seguir aquests senzills passos :)

1/ 📦 Embala la mercaderia que tornaràs a la caixa que t'enviem originalment. Si no, en una motxilla de mida adequada.

2/ 🏷 Afegeix el teu número de comanda en un lloc visible fora de la caixa.

3/ 🚚Envia el paquet a la teva oficina de correus local amb un transportista de la teva elecció a la següent adreça:
C/ Afores s/n, El Bruc, 08294, Barcelona, ​​Espanya.

4/ 📃Si us plau, guarda el rebut de l'enviament i el número de seguiment perquè puguem fer un seguiment amb el transportista si es perd.


5) 📑Confirma la devolució de l'enviament per correu i adjunta una foto del comprovant d'enviament.

Quan rebem el seu paquet i comprovem els productes, procedirem a la seva sol·licitud de devolució."